حرفای ساده ی دل

خرید بک لینک
الان دلم ی دوست پسر می خواست بعد کلاس تو این میدون ولیعصر جان بیاد دنبالم بعد بریم کافه وصال ی کیک و قهوه بخوریم و ی دو نخ سیگار و پیاده راه بیایم...

نوشته شده در شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ساعت 19:42 توسط بانوی خاموش|


حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: الان, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

I am finding a new job

فردا میرم قرار داد امضا کنم

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

امروز مرا در دل جز یار نمی گنجند..

دلم تنگه... گرفته... خسته ام...

خاک بررسرت در مجموع

متنفرم...

نیستم لعنتی... هنوز دوستت دارم ...

و نمیفهمم چرا

تا الان ب سه نفر ادم دست رد زدم چون هنوز درگیر توی لعنتی رفته ام

نوشته شده در یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:58 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: اما,دلبر,نداشتم, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

غبار غم برود... حال خوش شود.. حافظدر حالی ک عمیق احساس دلتنگی می کنم.. و نه تنهایی..می دونی؟ حتی اینکه برای شخص خاصی دلتنگ نیستم عجیبه.. دلم برای همه خاطرها خوبم تنگه... برای دوست داشته شدن... چه تو... چه اون...یا حتی قبلی ...:))))) می فهمی؟ چرت میگم شاید نمی دونم... با همه اینا دلم به اینده خوشه... که حال به شود؟ نه؟؟ب دکتر بشارت... پر پر میزنم بیاد تو متن زندگیم..و میرم سرکار...از فردا.. امیدوارم خیلی... ک دوست داشته باشم کارموو هر روز با ذوق برم..شب بخیر ... خودش را بوسید و اشک گوشه چشم اش را پاک کرد و در فکر فرو رفتنوشته شده در سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:34 توسط بانوی خاموش| حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: چرندیات,درونی, نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

تنهایی م گواه دلتنگی ام نیست...اما چشم هایم هست... که هر گاه مییندمشان ب نظرم میایی...به آغوش صد هزار عروس دارت سوگند...هنوز وقتی به خاطرم میایی خوبی هایت بیادم می آیند و دوستت دارم..و برای رفع این خوره ی دلتنگی شروع میکنم بلند بلند بدی هایت را گفتن تا از چشم دلم بیوفتی... بیوفت دیگر لعنتی... بیوفتنوشته شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:50 توسط بانوی خاموش| حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

اخ از این مرضی ک ب جونم می افته ک بیام باهات حرف بزنم... ک بهت پیام بدم...ولی نباید... نباید ... نباید... اخرین بار یادم هست... بهت چه حرفایی زدم و بلاکت کردم... چه سخت... چه سخت.. اومده بودی توضیحات دروغ تو بدی... چقدر دوست داشتم باورشون کنم... چقدر دوست داشتم حرفات راست بود.. چقدر دوست داشتم ببخشمت... چقدر... من نباید بهت پیام بدم.. نباید لعنتی... نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:55 توسط بانوی خاموش| حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نباید,دخترم, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

امشب نظر به روی تو از خواب خوشتر است

حیف ک نیستی...

از هرچی از همه چی اغوش تو خوشتر است...

مستی و راستی

نوشته شده در جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:37 توسط بانوی خاموش|


حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: امشب, نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

دخترم.. دختر قشنگم.. دختر حساس م... دخترم..

دیگه با هیچ زوجی بیرون نیا خب؟

به همین ساعت ک این دوتا تو اغوش هم غرق ن قسم نیا

اذیت میشی پاشو بریم همین الان

نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:40 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: متنفرم,ازتون, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:28

صفحه بندی